مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-06سياسي

فارس من| لزوم رواج ارزش های دینی در کنار ارزش های علمی


موضوع حجاب و عفاف که مدتی است دغدغه اصلی خانواده ها و جوانان شده، این روزها به دانشگاه ها رسیده و از دانشجویان تا اساتید با این موضوع دسته و پنجه نرم می کنند و گلایه هایی پیرامون این موضوع دارند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، موضوع حجاب و عفاف که مدتی است دغدغه اصلی خانواده ها و جوانان شده است، این روزها به دانشگاه ها رسیده و از دانشجویان تا اساتید دانشگاه با این موضوع دسته و پنجه نرم می کنند.

طبق روال همیشه موضوعات مربوط به عفاف و حجاب دغدغه کاربران سامانه فارس من بوده و برخی از کاربران سامانه من با ثبت پویشی خواستار لزوم رعایت شئونات اخلاقی توسط دانشجویان آقا در دانشگاه ها شدند.

  این کاربران در پویش خود آورده اند:  با توجه به عدم رعایت شئونات اسلامی توسط برخی از دانشجویان آقا در محیط علم و دانش و دانشگاه های کشور و انجام اموری از قبیل گذاشتن موی بافته شده و بلند شبیه خانم ها و انجام آرایش زنانه در محیط کلاس و محوطه دانشگاه و پوشیدن لباس های منافی عفت عمومی، درخواست داریم که حراست دانشگاه ها با توجه به التزام رصد و رسیدگی به این تخلفات به صورت جدی و طبق آیین نامه های مربوطه که غالبا در درب های ورودی دانشگاه ها نیز نصب شده عمل کنند و موارد تخلف را به مراجع مربوطه گزارش داده و طبق قوانین با آن ها برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| لزوم رواج ارزش های دینی در کنار ارزش های علمی

فارس من| لزوم رواج ارزش های دینی در کنار ارزش های علمی